Case study – Kardiotest

Klient: Telemedycyna Polska S.A. Firma działa na rynku usług telemedycznych obejmując obszar całej Polski. Specjalizuje się w całodobowej opiece kardiologicznej za pośrednictwem telefonu lub Internetu z dowolnego miejsca, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Obecnie Spółka osiągnęła pozycję lidera na rynku telekardiologii w Polsce, którą ugruntowała przejmując w listopadzie 2010 roku drugą co do wielkości na rynku w Polsce spółkę Centrum Nadzoru Kardiologicznego Kardiofon Sp. z o.o., której nowy wizerunek również mieliśmy okazję budować (www.kardiofon.pl)


 


Cel: Zaprojektowanie i zbudowanie aplikacji medycznej pozwalającej określenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz ryzyka zgonu sercowego w ciągu najbliższych 10 lat.

Działanie: Przed podjęciem działań wspólnie z klientem podczas wielu spotkań ustaliliśmy dokładnie i skrupulatnie wytyczne projektu. Zaowocowało to blisko 100 stronnicową specyfikacją zawierająca dokładny opis przedsięwzięcia wraz z wszystkimi algorytmami obsługującymi mechanizm aplikacji. Ciągły kontakt z klientem umożliwił sukcesywne i bezbłędne zrealizowanie projektu.

Rezultaty: Jest to pierwsza tego typu aplikacja medyczna, która umożliwia zebranie tylu cennych dla lekarza informacji, które pomagają w postawieniu trafnej diagnozy pacjenta. Spójny, przejrzysty i przedewszystkim świeży interfrejs sprawia, że obsługa aplikacji jest niezwykle przyjemna i łatwa.