Case study – Aspel S.A.

Klient: ASPEL S.A. z siedzibą w Zabierzowie to polskie przedsiębiorstwo specjalizujące się od 1986 roku w produkcji elektronicznej aparatury medycznej.

Cel: Kompleksowa budowa nowego wizerunku w internecie dla jednego z największych producentów aparatury medycznej w Polsce. Stworzenie przyjaznego interfejsu sklepowego dla klienta.

Hasła przewodnie: świeży, praktyczny, przejrzysty, przyjazny dla użytkownika.


Działanie: Branża medyczna to branża, która opiera się o wysoką precyzję, dlatego też projekt wymagał skrupulatnego zebrania wszystkich wytycznych oraz określenia celu, który chcemy osiągnąć. Stworzyliśmy dla klienta rozbudowaną platformę sprzedażową w dwóch językach (autorski system eveCMS) dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sklep obsługuje klientów z całego świata, dlatego też wymagał wielu funkcjonalności przyśpieszających sprzedaż. Projekt zawiera również stronę informacyjną, mającą na celu nakreślić profil działania firmy. Wraz z nowym wizerunkiem, wszystkie produkty zostały sfotografowane na nowo w naszym studiu fotograficznym.

Rezultaty: Efektem naszej pracy jest nowy sklep internetowy o świeżym wyglądzie oraz przejrzystej nawigacji dla klienta. Szybkość działania naszego autorskiego systemu cms w specjalnie zmodyfikowanej dla klienta wersji została odrazu doceniona. Funkcjonalność obsługi zarówno po stronie systemu cms jak i samego sklepu została diametralnie zmieniona względem poprzedniej platformy sprzedażowej co zaowocowało umocnieniem relacji B2C.